හලෝ කොහොමද යාලුවනේ... අද මම ඕගොල්ලන්ට කියන්න යන්නේ Apple Iphone වලට සිංදු දාන්න එහෙම නැත්නම් iphone එකේ තියෙන apps bakup කරන්න පුළුවන් software එකක් ගැනයි.. මම හිතෙනවා iphone පාවිච්චි කරන අයට ගොඩක් වටිනවා කියලා.. මොකෝ කියනවනම් ගොඩක් අයට තියෙන ගැටලුව තමා phone එක එහෙම format කරාම පස්සේ අයෙත් ඒ apps ටික download කරන්න ගියාම ගොඩක් data ඉවර වෙන එක ගැන... එකට මම අද ඕගොල්ලන්ට දෙන්න යන්නේ පොඩි විසදුමක් වශයෙන් පොඩි software එකක් ගොඩක් වටිනවා කියලා මම හිතනවා.. මේකේ තියෙන තව වටිනාම දේ තම අපේ ලග තියෙන apps මේ software එක හරහා phone එකට install කරන්න පුළුවන් එක ගැනයි... iphone එකට එන ඕනෑම .ipa format app එකක් install කරන්න පුළුවන් එක ගැනයි... ඒ software එක තමා Copy Trans Control Center... 










එහෙනම් යාලුවනේ ඔගොල්ලන් මේක download කරන්නකෝ.. එහෙනම් මම ගියා මම අයෙත් එන්නම් මේ වගේ තව අලුත් දෙයක් අරගෙන එන්නම්... ඔබට ජය..!!

 
Top